Instrukcja obsługi plastikowej, mówiącej lalki E.T.
W 2002 roku firma Tiger Electronics wprowadziła na rynek plastikową lalkę E.T., aby zbiegła się z teatralną reedycją filmu Stevena Spielberga. Była ona podobna do zabawki Furby w tym, że obie miały czujniki, które sprawiały, że "mówiły" i reagowały na działania użytkownika. Lalka E.T. posiada 400-słowny słownik i może wypowiedzieć ponad 1000 fraz. Jej palec i serce będą świecić w odpowiedzi na różne sytuacje. Może również mrugać oczami i wyciągać szyję.
- W 2002 r. firma Tiger Electronics wprowadziła na rynek plastikową lalkę E.T.
- zbiegło się to w czasie z teatralną reedycją filmu Stevena Spielberga.
- Lalka E.T.
posiada zasób 400 słów i potrafi wypowiedzieć ponad 1000 zwrotów.
Postaw lalkę na płaskiej powierzchni tyłem do góry. Odkręć śrubkę, aby odsłonić komorę na baterie.
- Postaw lalkę na płaskiej powierzchni tyłem do góry.
- Odkręć śrubkę, aby odsłonić komorę na baterie.
Włóż 2 baterie AAA. Wyrównaj bieguny "+" i "-" w odpowiednim kierunku. Zamknij komorę baterii, załóż i dokręć śrubę.
Pociągnij w dół czerwony kaptur E.T., aby jego szyja mogła się w pełni wydłużyć.
Pogłaszcz E.T. po głowie, przechyl go z boku na bok lub ściśnij jego prawą rękę, aby pokazać mu, że go lubisz.
- Poklep E.T.
- głowę, przechyl go na bok lub ściśnij jego prawą rękę, aby pokazać mu, że go lubisz.
Ściskaj jego prawą rękę, aby go uzdrowić, gdy jest chory.
Ściskaj lewą rękę E.T., aby rozpocząć jedną z jego czterech gier. Jeśli powie "Idź za E.T.", poczekaj, aż wymieni listę części ciała, a następnie musisz je powtarzać w kolejności. W przypadku "Zabawy w chowanego", ukryj E.T. i daj przyjacielowi trzy minuty na znalezienie go. Po 60 sekundach E.T. zacznie wydawać odgłosy. W przypadku "Opowiadania" poczekaj, aż E.T. zrobi pauzę w swojej części opowiadania. Wypełnij swoją część, a następnie ponownie ściśnij jego lewą rękę, gdy będziesz chciał, aby ją podniósł. W przypadku "Dowcipu" musisz odgadnąć odpowiedź na jego żart lub zagadkę. Ściśnij jego lewą rękę ponownie, aby usłyszeć, czy masz rację.
Odwróć E.T. do góry nogami, aby go uspokoić, zakończyć grę, zwrócić jego uwagę lub obudzić.
Świeć latarką na E.T., aby go przestraszyć i sprawić, że kichnie.
Zakryj czujnik światła na klatce piersiowej E.T., aby czuł się bezpiecznie.