O Faux Wood Techniki malowania
Istnieją nieskończone techniki malowania faux wood. Dziś będę mówić o prawdopodobnie malowanie nad boazerią, która będzie obejmować niektóre drewna graining. Istnieje bardzo wiele narzędzi, które można wykorzystać do grainingu drewna, najczęściej używane są nazywane gumowe grzebienie i wałki. Większość ludzi znaleźć tego rodzaju narzędzi w lokalnym sklepie z narzędziami i mają plastikowe urządzenie na nich, to się nazywa rocking roller. Ja pukam je z ich rocker tak szybko, jak go dostać i toczyć go ręcznie i używać ich w ten sposób. To jest mniejsza wersja. To jest jedna, której używam czasami, nie podoba mi się sposób, wzór, który pozostawia, ale mam go na zapas, po prostu na szybko. Te gumowe grzebienie zaczynają się od szerszego i schodzą w dół do najmniejszego, aby stworzyć ziarno w drewnie. To jest stary mottler, można powiedzieć, że jest bardzo dobrze zużyty, 25 lat użytkowania. A to jest nowszy mottler. Kiedy weźmiesz to narzędzie i przyłożysz je do glazury i przeciągniesz, stworzy ono falisty wzór drewna, który można zobaczyć w niektórych delikatniejszych gatunkach drewna. Tak więc, dzisiaj pokażę wam, jak, najpierw boazeria musi być przygotowana przez szlifowanie i wytarcie jej rozcieńczalnikiem. A potem mam podkład, który jest zmieszany tutaj, a ja zmieszałem kolor. Mam coś w rodzaju driftwood pomysł na ostateczny wygląd mojego drewna graining. Mam już wstępnie zmieszany mój podkład, zabarwiony, i to jest po prostu - oops, rozcieńczalnik jest nadal aktywny i woda i oleje nie mieszają się. Więc, pozwólcie mu najpierw wyschnąć, albo wytrzyjcie go jeszcze trochę. A potem, chodzi tylko o to, aby uzyskać warstwę podkładu, aby pokryć drewno. Następnym krokiem jest nałożenie lazury, którą wstępnie mieszam. Jest to płyn glazurujący na bazie wody, który można kupić w lokalnym sklepie z farbami i kilka barwników, które są barwnikami, które służą do zmiany koloru glazury. I mam ściereczkę do kropli, ponieważ jestem rozpryskiwanie farby wszędzie. Biorę jeden z trójkątnych grzebieni i jeden z trójkątnych, że mam powalony z jego wałka. Zaczynam od którejkolwiek strony, naprawdę nie myślę o tym zbyt wiele i przeciągam go przez glazurę. I odwróć go, tak, że grube krawędzie są razem i zostawić trochę miejsca dla tego bujanego wałka wewnątrz i ciągniesz go. Ten, weź go pomiędzy tutaj, zacznij go na ukos prosto w górę iw dół, a następnie mam zamiar pociągnąć go, tworząc węzeł, obserwując, gdzie byłeś i idzie w odwrotnej kolejności. Tak więc, jeśli masz gruby czesane krawędzie po tej stronie, chcesz zachować to w ten sposób, nie chcesz odwrócić grzebień i mieć chude zęby idą do tłuszczu czesane obszary. Tak więc, a następnie, można zrobić to lekko faliste, można zachować je proste. Cały pomysł polega na tym, że ma to naśladować drewno, a drewno jest jak płatki śniegu, zawsze jest inne. Teraz przejdziemy do warstwy wykończeniowej. Mam wstępnie zmieszany lakier wykończeniowy na bazie poliuretanu, wodorozcieńczalny, który zawsze jest, nie jest całkowicie przezroczysty, więc pomoże zamaskować niektóre z początkowych prac. Mamy podkład, graining glaze i to jest teraz warstwa wykończeniowa. Gdybym zrobił to bardzo białe, cały pomysł polegał na rozjaśnieniu boazerii, to jest to prawie zbyt drastyczny przeskok od początku do środka do ostatecznego wykończenia. Tak więc zajęło mi trochę czasu, aby w końcu wymyślić właściwą glazurę. Zaczęłam od jaśniejszego, dodawałam odcienie i to jest wykończenie.